بهزاد جانبهزاد جان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

بهزاد عشق بابایی

آرایشگاه مامان

1392/4/25 2:23
536 بازدید
اشتراک گذاری

 

  خدای مهربان توراشکرکه کودکی رادرآغوشم نهادی

                                    

                                   تاباهربارنگریستن به اوتوراسپاس گویم

 

 

چندشب پیش که ازخونه بابامحموداومدیم خونمون

به بهزادگفتم مامان بیاتاموهایت راکوتاه کنم

نشست روی صندلیش وموهایش راکوتاه کردم

قربونش برم که خوشحال نشسته تاموهایش راکوتاه کنم

ببخشیدمامانی یادم رفت پیش بندکوتاهی ببندم

 

 

بعدازکوتاه کردن موهایش رفت تلویزیون روشن کرد

سی دی موردعلاقه اش رابرداشت وگذاشت روی دستگاه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حانیه
25 تیر 92 1:54
سلام به به چه نینی نازی داری خدا حفظش کنه

الهی روز های خوبی رو در کنارش سپری کنید

به وبلاگ گل پسر سری بزن ونظر بذار

راستی نی نی خوشگلت رو از طرف من ببوس




مرسی خانمی که به ماسرزدی
شماهم روزهای خوبی درپیش داشته باشید

مامان آرشیدا
29 تیر 92 0:33
خداااااااااااااای من به به پسرمون همه جوره خوشگله ولی با آرایشگاه مامان خوشمل تر شده بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس زن عمویی دوستت دارم زن عمو




مرسی زن عموشمالطف داریدمنم دوستتون دارم مواظب آرشیدا هم باشیدازطرف من ببوسش