بهزاد جانبهزاد جان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

بهزاد عشق بابایی

روزپدر

1392/3/3 1:45
540 بازدید
اشتراک گذاری

 

                     

                    امروز به جهان ، نوری دگر ظاهر شد

                                   از عرش به کعبه دل ، مولا ظاهر شد

                    ملائک دم به دم باذکر صلوات

                                 نوری زنور اعلی ، علی ظاهر شد

             

                               

    باباپرهامی توتنهاتکیه گاهمی درسته که بعضی وقتهااذیتت میکنم

ولی بااین قلب کوچکم دوستت دارم  وعاشقتم    

ني ني شكلك

 این روزرابه باباجون محمودوباباجون کمال تبریک میگم

این گلهای زیبا تقدیم به پدربزرگهای مهربان وعزیزم که باتمام وجود

دوستشان دارم وهروزبیشترازدیروزبه آنهاوابسته ترمیشم

  

         

                       تقدیم به باباجون محمودبهترین پدربزرگ دنیا

                              

 هدیه باباجون محمودومامان جون به مردکوچک

اسکوتروسپه چک ٥٠٠٠٠هزارتومانی 

 

ممنون باباجون ومامان جون دوستتون دارم  

                         

     niniweblog.com

                    

                                         تقدیم به همسرعزیزم

 

دستهای پرتوانت همیشه بزرگترین حامی زندگی ام بوده

آغوش امن توبهترین جابرای فراموشی غمهای زندگی ام

روزت مبارک مردزندگیم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرشیدا
4 خرداد 92 15:46
سهلام بهزادی خیلی خوشحالم که تو پسر عموی عسیسم همیشه کنارمی ول داری هی بزرگتر میسی ولی مفاظبه من باشیا آخه تو بزرگتری


باشه مواظبت هستم منم خوشحالم که دخترعموی به این نازی ومظلومی دارم
عمو پوریا{بابای آرشیدا}
4 خرداد 92 15:49
نفس عمو عااااااااااااااااااااااااشقتم از ته قلبم ها نه قلابی
فدات بشم با اون انگکی بدت ببخشید انگری بردت دووستت دارم عشق من


مرسی عموجون منم دوست دارم

خواهش میکنم اشکالی نداره عموجون
سودی {مامان آرشیدا}
4 خرداد 92 15:54
الهی قربونت برم زن عمو من که فقط عااااااااااااااااااااشق عزیزم گفتناتم که تو عصبانیت هم میگی عززززززززززززززززیزم
واسه زن عمو موش هم میشی خوردنی میشی
خوشحالم که خدا بین این همه گلش تو رو به ما داد البته بچمو اذیت نکنیها خوب؟؟؟
دووووووووووووووووووستت دارم عززززززززززززززززززززززززززززززززیزم


ممنون عزیییییزم زن عموخیلی دوستت دارم
صبرداشته باش دخمل گلت هم برات شیرین زبونی میکنه
اون موقع خوردنی تره