بهزاد جانبهزاد جان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

بهزاد عشق بابایی

حضورفرشته کوچولو

1391/10/28 0:55
224 بازدید
اشتراک گذاری

 

           ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 بلاخره بعدازنه ماه انتظارنی نی عموپوریا بدنیااومدشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

یه دختر خیلی خوشکل ودوست داشتنی که عزیزهمه هست

اسمش آرشیداست فکرمی کردیم بهزادکوچولوبهش حسودی کنه

یااذیتش کنه ولی این کارها را انجام نمیده

باباجون ومامان جون بهزادرابیشترنوازش می کنند

ماهم مواظب هستیم که بهزادنزدیک آرشیدا نرود

اینم عکس آرشیداخانم قلب عموپرهام

 فدا چشات شم عزیزم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان جون
2 بهمن 91 11:07
نوه های کوچولوی من دارن زیاد میشن یه مرد کوچک داشتم یه عروسک کوچولو هم خدا به ما هدیه داد مرد کوچکم دوست دارم مواظب تنها دختر خونوادمون باشی خواهر کوچولوتو نوازش کن ومواظبش باش


باشه مامان جون مواظب آرشیداجون هستم مامان جون دوست دارم دوست دارم
مامان ارشیدا
2 بهمن 91 13:55
سلام مرسی عمو و زن عمو جون این روزا واقعا به ما کمک زیاد کردید واقعا ممنون ارشیدا هم عاشق تک عموشه


کاری نکردیم وظیفه مون بود واقعادختردوست داشتنیه عزیزمونه
مامان ساينا
3 بهمن 91 14:49
ورودش را به خانواده مهربان و دوست داشتني عمو جان تبريك ميگم و انشا... قدمش واسه بابا و مامانش پر از خير و بركت باشه...بهزادجون يه همبازي جديد پيدا كردي ديگه اگه ساينا و مهرسا تحويلت نگرفتن تو هم با آرشيداجون تحويلشون نگير


مرسی وافعاآرشیداعزیزودوست داشتنیه
اونم دخترهست میشه همبازی سایناومهرسا