بهزاد جانبهزاد جان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

بهزاد عشق بابایی

شیرین کاریهای بهزاد

1391/5/24 20:07
279 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم روزبه روزبزرگترمیشه والان

 ١١ ماهشه وکارهای جالبی انجام میده 

 وقتی میریم مغازه همش میگه من من niniweblog.com

 

باوجوداسباب بازیهای زیادی که داره فقط  باطناب مشغول بازی میشه

niniweblog.com

  

Emoticonیه خرس کوچولو داره خرسه میگه ILOVEVOU

پسرکوچولوهم میگه ای لاو

 

موقع غذاخوردن هم شیطونی میکنه

niniweblog.com

 

بهش میگیم الله کن سجده میکنه

 

اسم محمدراصدامیزنه میگه محمه

 

زنگ خونه رامیزنن میگه کی

 

دعوایش میکنی فورامیگه ده 

 

میگم پیشی چی میگه میگه مم

 

قربونش برم تاحالا4تا دندان داشته امروزدیدم دوتادیگه داره

 درمیاره فداش بشیم

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ساينا
23 مرداد 91 14:24
دراومدن مرواريداي خوشكلت مبارك...راستي ماماني اش دندوني درست نكردي ها ...يا ما رو خبر نكردي ها...


ممنون ....نه خودم درست نکردم باشه دراولین فرصت براتون درست میکنم
زن عمو سودی
23 مرداد 91 16:39
زن عمو فدای یه دونه پسر که عشق عمو وزن عموشه قربونش برم که اگه یه روز نبینیمش دق میکنیم
راست میگه ماشاله به این همه جنب وجوش ایشااله همیشه شادو شنگول باشه و مواظب دخمل کوشولوی ما هم باشه


ممنون ازاین همه لطفی که به پسرکوچولوداری دختر کوچولوت برامون عزیزه
مامان جون
23 مرداد 91 20:59
مرد کوچکم فکر کنم از بس اسباب باب بازی زیاد داری دلت رو زده. باید تامدتی اسباب بازی نخری تا دوباره برات تازگی داشته باشه. فدات بشم.


اره مامان جون بایددیگ نخرم
بابا جون
23 مرداد 91 21:09
پسر کوچولو! ساکت رو ببند و کالسکت رو هم آماده کن تا اخر هفته بریم یک شهری که تا حالا نرفتی ببینی و برا دوستات تعریف کنی!



چشم باباجون اماده میکنم....ممنون بخاطرمسافرت بهترین باباجونی دوست دارم














مشخصات]